03.07.2011

Den 2. - směr Hranice na Moravě

Den začal v podstatě hnedka po půlnoci...jak už jsem psal, sem se vůbec nevyspal...ale tak co už...nelze si stěžovat hned druhý den na cestách:) Velmi brzo ráno sem šel provést hygienu a začal balit. Bohužel nevyšlo to napoprvé, protože začalo pršet, takže jsem v podstatě čekal a čekal s koloběžkou částečně pod stanem aby nenamokla...chudák malá:)) - a první fotky jsem udělal v 6:45...

Když už konečně přestalo a já měl čím dál tím větší hlad, jsem se sbalil a odjel kousek dál do druhého kempu, kde jsem věděl, že dělají snídaně od 8. Dorazil jsem teda kousek po deváté, najedl se, znovu se převlékl a udělal dalších pár fotek z plumlovské hráze. Cca po 10 km jsem dorazil do Prostějova a začalo opět pršet, takže jsem skončil na vlakovém nádraží. Bylo docela pěkné a paní na informacích i ochotná - ale zato z jediného obchodu mne skoro vyhodili s koloběžkou. Zjišťování cesty do Hranic na Moravě, díky informacím, bylo docela jednoduché. Vzhledem k tomu, že jsem vlakem ale už dlouho nejel, tak bylo trochu složité na pochopení co a jak funguje...přeci jenom se to za těch pár let trochu změnilo...

Cesta v podstatě vedla takto - Prostějov - Olomouc - Přerov - Hranice na Moravě. Musel jsem 2x přesedat - jet osobákem - no prostě docela zážitek;) ...nejhorší ale bylo dostat kolobku do vlaku a z vlaku...nosit to a vyzdvyhnout do metrové výšky nebylo úplně easy. Ale co...dorazil jsem nakonec do Hranic, navlékl pláštěnku a dojel do kempu cca 1km vzdáleném od nádraží. Mokrej i přes pláštěnku, jsem se ubytoval v chatce, protože stavět stan by bylo asi nad moje síly a počasí.

Vzhledem k tomu, že doba příjezdu byla zhruba druhá hodina odpolední, tak nebylo v podstatě co dělat. Naštěstí jsem věděl, že tam mají nový aquapark a tak jsem ho jel navštívit...no...nebylo to špatný, ale lidí jako sviňa...holt hnusně, víkend a tak co mají lidi dělat, že?

S jídlem to bylo celý den horší...ale dobře to dopadlo...smažák s tatarkou v kempu nebyl vůbec špatný a závěrečný panák taky ne. Sice bylo cca 6 hod odpoledne, ale šel jsem spát a trochu dohnat to nevyspání...

A stav tachometru za dnešní den celkem 11,67km, čistý čas jízdy 0:56 a průměrná rychlost 14km/hod.