Dovolená 2.7. - 8.7. - Morava

Moje první dovolená po dlouhých letech a hned takovýmhle způsobem;) Cesta začala 2.7.2011 a skončila 8.7.2011. Ujel jsem přes 400km - celkem 424km, najezdil spousty hodin, jezdil v podstatě za všeho počasí - deště, zimy, slunečna, vedra. Kompletní popis je doplněn v jednotlivých článcích níže včetně fotek a patřičných dojmů:) Myslím, že nadšenci do koloběžek se mohou leccos dozvědět. Na druhou stranu nejen oni, ale i ti, které zajímají krásy Moravy a jsou duší cestovatelé a občas i dobrodruzi;)

01.07.2011
Příprava na dovolenou
abych řekl pravdu...docela šílené to bylo...ještě den před odjezdem jsem v podstatě neměl na čem jet:)))
02.07.2011
Den 1. - odjezd směr Plumlov
nedospal jsem, vstával jsem nedočkavostí velmi brzo a vyrazil jsem cca v 8 ráno...teda pokud si to dobře pamatuji:)
03.07.2011
Den 2. - směr Hranice na Moravě
do rána vlastně zádný spánek - Trabant Show a Plum Love vykonaly své...
04.07.2011
Den 3. - směr Napajedla
konečně jsem se vyspal...dokonce pod peřinou, ráno pořádná snídaně a tento den byl ve znamení pořádného kusu jízdy
05.07.2011
Den 4. - směr Dubňany
cesta stále kolem Baťova kanálu...sem tam, sem tam,... a dokonce jsem byl i v zahraničí - Slovensko mně přivítalo a velmi rychle vyhodilo;)
06.07.2011
Den 5. - směr Nové Mlýny
vůbec se mi z kempu nechtělo...po domácích palačinkách s výbornou domácí marmeládou, kdo by to opouštěl;)
07.07.2011
Den 6. - směr nejmenovaná obec v okolí Brna
pohodička v Merkuru, opalovačka na pláži, koupání v malé laguně...výborný gulášek k obědu...co víc si přát:)
08.07.2011
Den 7. - směr Brno - domov!
hurá hurá hurá...konečně domu...v tom vedru je to spíš za trest než za odměnu...takže brzo ráno odjeeeezd a rychle dom
09.07.2011
Drobné shrnutí celé dovolené;)
taková malá sumarizace celého "výletu", pěkně rozdělená do možná zajímavých částí